Informasjon fra klubben › Forum › Finn treningspartner › Undrar vad folk har för erfarenheter av nya fyrhjulingar nu för tiden?
- Emnet er tomt.
-
ForfatterInnlegg
-
Margaret
GjestTydligen är det en hel djungel med fyrhjulingar nuförtiden, särskilt när det kommer till vad man ska satsa på för modeller och märken. Jag har funderat på att skaffa en för att underlätta arbetet på gården, men också för lite nöjeskörning på helgerna. Det verkar finnas så många olika varianter, från de mer terränganpassade till de som är godkända för vägen. Jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde dela med sig av sina erfarenheter när det gäller nyare fyrhjulingar och vad man bör tänka på.
Fiona
GjestAbsolut, jag har faktiskt nyligen gjort en del efterforskningar inför ett eget köp! Det finns många bra modeller som kan hantera både jobb och fritid utmärkt. Jag hittade en sida som säljer fyrhjuling – hanseriksson.se/ och de har ett brett utbud av ATV-maskiner. Deras sortiment inkluderar både Sportsman och Outlander, vilket ger bra valmöjligheter beroende på vad man söker. Jag tycker det är viktigt att titta på motorstorlek, till exempel 570, och om maskinen har dragkrok för att kunna dra ATV-vagnar. Att kunna använda den som traktor eller för terrängkörning är också något att ha i åtanke.
Bobby
GjestDet är verkligen imponerande hur mycket utvecklingen gått framåt när det gäller fyrhjulingar och ATV-maskiner. De har blivit mer mångsidiga och kraftfulla, men samtidigt också bekvämare och säkrare att köra. Möjligheten att använda dem för så många olika ändamål, från praktiskt arbete till ren rekreation, gör dem till ett intressant fordon för många. Det är alltid bra att göra sin hemläxa innan man investerar i en, så man får en maskin som passar ens specifika behov.
-
ForfatterInnlegg