Profesjonell og stressfri flytting Oslo

Informasjon fra klubben Forum Finn treningspartner Profesjonell og stressfri flytting Oslo

• Emnet er tomt.
Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter
    InvasionDivide
    Gjest

Brukte Flyttebyrå Oslo til flytting fra Grünerløkka til Majorstuen i desember. Supereffektive gutter – to mann + stor lastebil på 4 timer, inkludert pakking av skjøre ting og montering av møbler på nye stedet. Pris ca. 1600 kr/timen, ingen skjulte kostnader, og de ga fastpris på forhånd etter befaring (gratis). Alt gikk knirkefritt: punktlige, forsiktige med tingene mine (inkl. piano!), og ryddet etter seg. Bonus: de tilbyr flyttevask med garanti, men jeg skippet det. Har sett de har 4.7/5 på Google fra over 100 anmeldelser, og min opplevelse matcher det positive. Anbefales sterkt om du vil ha proft og stressfritt i Oslo-området – bedre enn de store kjedebyråene jeg har prøvd før!

#10980 Svar
    HarpyWitch
    Gjest

Flyttet med Flyttebyrå Oslo i desember. Supereffektive, punktlige og forsiktige – selv pianoet kom trygt frem. Fastpris etter gratis befaring, ingen skjulte kostnader. Veldig fornøyd.

#10981 Svar
    NemeanLion
    Gjest

To mann og stor bil fra Grünerløkka til Majorstuen på fire timer. God pakking, montering og ryddighet. Profesjonelt, stressfritt og klart bedre enn andre byråer jeg har brukt.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
Svar til: Profesjonell og stressfri flytting Oslo
Din informasjon: