Hvordan velge damejakker på nett enkelt

Informasjon fra klubben Forum Finn treningspartner Hvordan velge damejakker på nett enkelt

• Emnet er tomt.
Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter
    Jim
    Gjest

Hei alle sammen. Jeg har nylig begynt å se etter en ny damejakke, men ble litt forvirret av hvor mange alternativer som finnes på nett. Det virker som mange sider viser lignende produkter, men jeg klarer ikke helt å forstå forskjellene mellom modellene. Noen ganger er det bare bilder og korte navn, og jeg må klikke meg inn på hver enkelt for å få mer informasjon. Jeg merker også at filtrene ikke alltid er så enkle å bruke første gang. Samtidig vil jeg ikke bruke for mye tid på å sammenligne alt manuelt. Er det noen som har en enkel måte å navigere slike sider på uten å gå seg bort i valgene?

#11183 Svar
    Tomas
    Gjest

Godt spørsmål, jeg hadde litt samme opplevelse da jeg lette etter yttertøy nylig. Det som hjalp meg var å finne en side hvor alt er samlet i en tydelig kategori med jakker, så man slipper å hoppe mellom mange seksjoner. Jeg kom over https://www.bjornborg.com/no/women/clothing/jackets/ og syntes det var lettere å få oversikt der, siden produktene vises samlet med bilder, navn og pris. Det er også mulig å sortere og filtrere, så man raskere finner riktig størrelse eller farge. Jeg likte at man kan klikke seg videre for å se mer detaljer om hver modell uten at det føles rotete. Det gjorde det enklere å sammenligne flere alternativer på ett sted. Kanskje det kan gjøre prosessen litt mer oversiktlig for deg også.

#11184 Svar
    Mia
    Gjest

Interessant tema, jeg tror mange møter akkurat dette når de handler klær på nett. Det er ofte ikke selve produktene som er problemet, men hvordan de presenteres i katalogen. Når alt er samlet på en side med tydelige bilder og enkel navigasjon, blir det mye lettere å forstå hva man ser på. Samtidig er det nyttig når man raskt kan filtrere bort det som ikke passer. Jeg merker selv at jeg bruker mindre tid når strukturen er enkel og oversiktlig. Til slutt handler det kanskje mer om hvordan siden er bygget opp enn hvor mange valg som finnes.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
Svar til: Hvordan velge damejakker på nett enkelt
Din informasjon: