Hvordan få en personlig musikkopplevelse på dansegulvet

Informasjon fra klubben Forum Finn treningspartner Hvordan få en personlig musikkopplevelse på dansegulvet

• Emnet er tomt.
Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter
    Nikkii
    Gjest

Jeg blir ofte frustrert på nattklubber fordi musikken er for høy eller ikke min smak, og det virker som alle danser til noe helt annet enn meg. Finnes det noen måte å få kontroll over hva jeg hører på, samtidig som jeg kan delta i stemningen?

#10933 Svar
    Alexx
    Gjest

Absolutt! Et konsept som virkelig tar av nå, er silent disco . Det gir deg headset av høyeste kvalitet, slik at du kan velge mellom forskjellige DJ-kanaler eller spillelister mens du danser. Hele rommet kan ha ulike musikkvalg samtidig, og du styrer selv hva du hører på. Dette gjør opplevelsen mer personlig og interaktiv, samtidig som lydnivået blir perfekt for alle. Silent disco er faktisk ett av de raskest voksende eventkonseptene i Norge, og utstyret som brukes er blant det beste tilgjengelige.

#10936 Svar
    dany5
    Gjest

Flere arrangementer eksperimenterer nå med lyd som kan tilpasses den enkeltes preferanser, noe som gir en mer individuell og engasjerende opplevelse.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
Svar til: Hvordan få en personlig musikkopplevelse på dansegulvet
Din informasjon: