Er moppevalser til T80 nødvendige eller bare ekstra?

Informasjon fra klubben Forum Finn treningspartner Er moppevalser til T80 nødvendige eller bare ekstra?

• Emnet er tomt.
Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter
    simka
    Gjest

Jeg vurderer å bestille moppevalser til min Ecovacs T80, men jeg er litt usikker på om det egentlig er nødvendig eller bare “kjekt å ha”. Jeg bruker moppefunksjonen av og til, men mest for å friske opp gulvene, ikke som hovedvask. Kanskje det holder med de originale som fulgte med roboten? Er moppevalser noe man bør ha flere sett av, eller klarer man seg lenge med det som følger med???

#10939 Svar
    kosia
    Gjest

Jeg hadde samme tanken, men etter noen måneder så jeg at moppevalsene slites ganske raskt, spesielt hvis man har harde gulv og bruker roboten ofte. Jeg kjøpte et ekstra sett fra https://www.robotutstyr.no/ , og det gjorde hverdagen mye enklere. Da kunne jeg bytte når de gamle trengte en vask eller begynte å bli stive, uten å måtte vente. For meg føles det mer som en nødvendighet hvis man bruker moppefunksjonen jevnlig, men som ekstrautstyr hvis man bare bruker den av og til.

#10940 Svar
    bils
    Gjest

Hvor viktig moppevalser er, avhenger helt av hvor mye man bruker vaskefunksjonen. For dem som bare kjører mopp av og til, kan de originale vare lenge. Men hvis man vil at roboten skal gi best mulig resultat på daglig basis, er det lurt å ha ekstra sett. Da kan man bytte oftere, og det gir jevnere ytelse. Slitasje kommer uansett, så det er mer et spørsmål om komfort og hvor nøye man er med gulvrengjøringen.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
Svar til: Er moppevalser til T80 nødvendige eller bare ekstra?
Din informasjon: